Arbiter blij om toegezongen te worden

Arbiter Danny Makkelie heeft positief gereageerd op het feit dat hij tijdens sc Heerenveen – Ajax toegezongen werd door de Ajax-aanhang.

“Daar doe je het als sportman voor. Als je toegezongen wordt geeft dat zo’n enorme kick. Ik zit erover te denken om een aanvraag bij de KNVB te doen om de vaste scheidsrechter te worden voor Ajax. Al moet ik wel zeggen dat ik Serdar Gözübüyük goed vond fluiten. Ik had hem die middag daarvoor nog gebeld en gezegd dat als het even niet loopt bij Ajax dat hij de bal dan gewoon op de stip moet leggen. En dat heeft hij goed ingevuld. Of ik op 8 mei bij de mogelijke huldiging van Ajax aanwezig zal zijn? Natuurlijk! Ik denk dat Serdar ook gaat. En dan hoop ik dat wij toegezongen worden door 50.000 man zodra we op het podium verschijnen.”

“Ajax moet gewoon kampioen worden. Thuis tegen Twente moeten ze gewoon winnen en uit op de Vijverberg moeten ze gewoon over De Graafschap heen kunnen walsen. Zodra de scheidsrechters van de komende twee wedstrijden van PSV bekend zijn ga ik natuurlijk wel contact met ze opnemen om te overleggen hoe ze het PSV zo moeilijk mogelijk kunnen maken.” Aldus de 33-jarige leidsman.

13006614_622583957908095_3120675920671393342_n

Geef een reactie

