Erik van der Maaten niet blij

Erik van der Maaten is niet blij met de hond van de buren en probeert handtekeningen te verzamelen om de hond uit huis geplaatst te krijgen.

“De hond loopt continue door mijn tuin heen en daar ben ik natuurlijk niet blij mee. Ik ben elke keer bezig om dat onkruid in mijn tuin te laten groeien en mijn wietplanten te verzorgen. Met zo’n hond die elke keer door mijn tuin heen loopt heeft dat natuurlijk geen nut. Vandaar dat ik deze actie gestart ben.” Aldus de zichtbaar aangeslagen van der Maaten.

Geef een reactie

