Herman den Blijker betrapt op doping

TV-kok Herman den Blijker is betrapt op dopinggebruik. Dat is zojuist bekend geworden. Herman geeft zelf ook toe dat hij het verboden middel Erytropoëtine (epo) regelmatig gebruikt.

“Wielrenners gebruiken het om beter te presteren, hoogspringers gebruiken het ook om beter te presteren. Waarom zou een tv-kok niet beter mogen presteren? Plus het is algemeen bekend dat er in de keuken drugs gebruikt wordt. Drugs zie ik ook als doping. Want je presteert beter door drugsgebruik. Als ik thuis kook snuif ik ook eerst een lijntje coke voor ik begin met koken. Gewoon omdat ik dan beter presteer.” Aldus de 56-jarige Herman den Blijker.

De aanklager betaald tv-chefs is inmiddels met een vooronderzoek begonnen.

11880668_518639588302533_7872884931761056503_n

Geef een reactie

