Jorrit Hendrix doet aangifte tegen trainer

Middenvelder Jorrit Hendrix van PSV heeft aangifte gedaan tegen zijn trainer Philip Cocu. Volgens Hendrix is het de schuld van Cocu dat hij geblesseerd is geraakt aan zijn knie.

“Philip had me helemaal niet op moeten stellen tegen Roda JC. Als ik die wedstrijd niet gespeeld had, was ik nu ook niet geblesseerd geraakt. Dit neigt gewoon naar matchfixing. Want na Guardado ben ik al de tweede middenvelder van PSV die geblesseerd is geraakt. Misschien zitten er wel bel-Chinezen op de tribune die contact heeft met de trainer en dat hij geld kreeg voor het opstellen van mij. Ik heb geen bewijs van matchfixing, maar wel een vermoeden. En op basis daarvan heb ik aangifte gedaan.” Was de redenering van Jorrit Hendrix.

Philip Cocu is zich van geen kwaad bewust: “Ik kan ook van te voren niet weten of hij in die wedstrijd geblesseerd raakt. Met deze actie hoeft hij de rest van het seizoen van mij niet meer in actie te komen. Laat hem eerst maar rustig nadenken over zijn actie en laten we komend seizoen dit maar eens rustig als twee volwassen mensen uitpraten.”

13000192_621717974661360_249373275608943932_n

Geef een reactie

