Nederland en Duitsland mogelijk één land

De Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Nederlandse minister president Mark Rutte gaan om de tafel om van Nederland en Duitsland één land te maken. Dit alles omdat de visies van beide personen nagenoeg hetzelfde zijn.

“Mark geeft niks om de ouderen en de eigen bevolking. Vluchtelingen eerst. En zo is dat ook bij mij. Wij willen dat asielzoekers voorrang krijgen en dat wilt hij ook. Dat de ouderen soms maar eens in de 2 weken gewassen kunnen worden boeit mij niets. De vluchtelingen wassen zich soms 2 maanden niet. Wij moeten gewoon meer mensen toelaten tot ons land en met de visie van de heer Rutte kan dat prima.” Is de uitleg van de bondskanselier van onze oosterburen.

“Angela en ik hebben inderdaad een soortgelijke visie. Ik wil ook meer vluchtelingen in ons land hebben. Dat ik schijt heb aan de eigen bevolking, waaronder de ouderen klopt ook. Zolang dit ook financieel voor mij goed is is het wat mij betreft al rond.” Aldus Mark Rutte.

11892200_523411621158663_8209006391455825621_n

Geef een reactie

