Patricia Paay bezocht psychiater

Patricia Paay heeft in een openhartig interview gezegd dat ze tussen de zomer van 2009 en de zomer van 2011 wekelijks een bezoekje bracht aan de psychiater.

“Het gebeurde allemaal vlak na de dood van Michael Jackson. Toen voelde ik me zo leeg en down. Ik zat echt met de dood van Michael in m’n maag. Ik wilde weten waarom ik me daarover zolang down voelde. Daarom bezocht ik de psychiater”. Vertelde de openhartige Paay.

“Na een behandeling of 9 kwamen we erachter dat het kwam omdat ik nooit seks met Michael heb gehad. Ik heb het een keer geprobeerd met hem maar toen wees hij mij af. Ik weet nog steeds niet waarom hij mij toen afwees. Hij zei dat ik veel te oud voor hem was, ik was toen pas 45 en hij was toen 36. Zo oud was ik toch ook niet? Ik bedoel ben nu pas 66 valt toch ook mee? Maar gelukkig ben ik nu helemaal uitbehandeld en zie ik de toekomst nu rooskleurig tegemoet.” Aldus de 66-jarige Paay.

12790833_596161977216960_7955383108532353565_n

Geef een reactie

