Wilfred van Leeuwen ontslagen bij VVSB

VVSB heeft twee dagen nadat ze de halve finale van de KNVB-bekertoernooi hebben verloren van FC Utrecht hoofdtrainer Wilfred van Leeuwen ontslagen. De reden van zijn ontslag was het verliespartij bij FC Utrecht.

“De positie was niet meer te houden na die 3-0 nederlaag. Ik bedoel als Feyenoord van Utrecht kan winnen, moeten wij dat toch ook kunnen? Kom op Feyenoord heeft de afgelopen 9 wedstrijden meer verloren dan dat ze punten gepakt hebben. Daarom hadden wij al rekening gehouden met de finale. Het is gewoon een wanprestatie dat Wilfred het team niet zo wist te motiveren dat ze de finale haalden tegen dit FC Utrecht.” Aldus Arjan Broekhof.

“Ik reken dit verlies mij ook aan. Als wij het niet voor elkaar krijgen om van dit Utrecht te winnen, waar zelfs Feyenoord van kon winnen, heb ik mijn spelers gewoon niet goed genoeg gemotiveerd. En dan moet ik ook gewoon de consequenties aanvaarden. Het begon eigenlijk in de vorige ronde al, dat we moeite hadden met FC Den Bosch. En als je dan met zo’n instelling tegen Utrecht de tweede helft ingaat, dan kan ik alleen zeggen: Ik ben verantwoordelijk, straf mij er maar voor.” Was het antwoord van trainer Wilfred van Leeuwen.

12801309_596753537157804_6579182167026481501_n

Geef een reactie

