Kees (76) stapt voor derde keer in huwelijksbootje

De 76-jarige Kees Knijnenburg uit Heerhugowaard stapt voor de derde keer in het huwelijksbootje. Dit keer met de 19-jarige Iris Schouwsma. De voormalig vastgoedhandelaar glundert wanneer hij de deur van zijn landhuis opent om het nieuws te vertellen.

“Iris en ik hebben elkaar 4 jaar geleden leren kennen en het was gelijk liefde op het eerste gezicht. Ik gaf toen een voorlichting bij haar op de middelbare school – iets wat ik tegenwoordig graag doe – en aan het einde van de les had ik haar nog even geholpen met het inpakken van haar tas en raakten we aan de praat. Toen heb ik haar mijn nummer gegeven. En toen ze vrij was, belde ze mij gelijk op en vroeg of ze langs kon komen en dat vond ik prima. Want ja, ik was inmiddels ook alweer 3 jaar gescheiden van mijn ex die nu 28 is.” Waren de woorden van Kees.

“Het is zo’n lieve man, toen ik hem zag dacht ik gelijk van ‘wat een lieve man lijkt mij dat’. Nooit gedacht dat het allemaal zo snel kon gaan. Ik ben echt gelukkig met hem. Hij is echt de ware voor mij. 3 juni is het zover, dan gaan we trouwen. Ik kan niet wachten! Ik kan me nog herinneren die dag dat we voor het eerst afspraken, hij kwam mij ophalen van school en zijn toen naar zijn huis gegaan. Toen ben ik ook gelijk blijven slapen. Hij had me ook wat geholpen met mijn huiswerk toen.” Reageert Iris.

journaalflash

 

 

Geef een reactie

