Man slaat vrouw ziekenhuis in

Een 33-jarige man uit Bergen Op Zoom is zaterdag 22 oktober opgepakt nadat hij zijn 29-jarige vrouw het ziekenhuis in heeft geslagen. De reden daarvan was dat zij volgens hem veel te veel zeurde over de pijngrens van hem.

“Als ik mijn telefoonbotje stootte, zeurde zij alweer van: ‘stel je niet aan, mannen weten niet eens wat pijn is’, als ik mijn hoofd stootte was het weer precies hetzelfde. Kortom als ik pijn had, begon ze gelijk te zeuren. Nou toen heb ik haar armen en enkels maar gebroken en daarna tegen haar gezegd dat zij haar niet aan moest stellen, omdat dat volgens haar geen pijn is.” Aldus Wilco Z.

Aanstaande woensdag start de rechtszaak tegen de verdachte. Later meer.

0d2aa618690f4e21a1c550b594bd12f3

Geef een reactie

