34-jarige Tilburger vrijgesproken van mishandeling

De 34-jarige Tilburger David K. wordt niet vervolgd voor mishandeling van de 24-jarige Groningse Floor ter Borg, omdat hij dat niet gedaan heeft. Op het moment van de mishandeling zat hij gewoon thuis.

 

“Ik snap wel waarom ik verdachte was in de zaak, normaal gesproken ben ik bij zo’n beetje elke mishandeling betrokken, maar dit keer was ik niet eens in de buurt van Groningen. Ik was gewoon thuis. En je kijkt wel even raar op als je ineens een politie-auto met daarop Noord-Nederland bestickert voor je huis ziet staan. Toen de politie zei dat ik was aangehouden voor mishandeling baalde ik wel dat ik dat niet gedaan had.” Aldus David K..

 

Floor: “Het was donker en ik kon degene ook niet goed zien omdat hij zijn gezicht verstopt had in een diepe capuchon. Dus ik zei toen maar ‘ja’ toen ze vroegen of hij het was. Maar schijnbaar loopt de echte dader nog vrij rond en dat vind ik wel beangstigend.”

“Mijn tijd komt nog wel, het recht zal zegevieren. Ik ga gewoon verder met waar ik gebleven was. Ik vind het wel jammer dat ik nu een keer vrijspraak achter mijn naam heb staan. Want anders had ik kunnen zeggen, dat ik een gevangenisstraf heb uitgezeten voor een mishandeling die ik nooit gepleegd heb. En zeg nou eerlijk, dat kan toch niet iedereen zeggen.” Was het laatste woord van David K..

mishandeling2

Geef een reactie

