Cynthia mist GTST-aflevering

De 25-jarige Cynthia van Gorp uit Hardenberg heeft een aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden gemist. En mede door dat gaat het nu niet goed met haar, verteld ze in een openhartige interview aan JournaalFlash.

“Ik moest die dag werken en het was zo druk dat ik moest overwerken. Normaal ben ik al rond zes uur klaar, maar nu moest ik tot kwart voor acht doorwerken en heb ik nu een aflevering mijn favoriete soap gemist. Hoe moet ik de draad nu verder volgen?”

“Iedereen zegt tegen mij wel van ‘dan kijk je de aflevering toch terug op het internet’. Maar dan raak ik nog meer in de war, ik ben een GTST-kijkster, dus je kunt van mij niet verwachten dat ik zo’n hoog IQ heb dat ik het daarna nog snap. Dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik wil die half uur per dag ook niet opgeven. Want dan kan ik weer niet meepraten”. Aldus de 25-jarige van Gorp.gtst

Geef een reactie

